"Mikor elesem, Te felsegítesz" - Határtalanul
2019. november 07. írta: Mádi Bernadett

"Mikor elesem, Te felsegítesz" - Határtalanul

72981489_916328588834518_3740612744664055808_n.jpg2019. október 14-19 között iskolánkból 8 diák ismét részt vehetett egy határtalan utazáson Ukrajnában. Azt hiszem, hogy mindannyiunk nevében mondhatom: ezt a hetet sosem fogjuk elfelejteni, annyi élménnyel gazdagodtunk.

Ez a hat nap nagyon tartalmasan telt, rengeteg programra került sor. Személy szerint nekem a gyönyörű kilátás mellett egy kis falu (Csetfalva) katolikus temploma tetszett a legjobban. Ahogy betértünk, egyből elfogott valami isteni nyugodtság és békesség, ezt az érzést egy idős néni is erősítette bennem, aki pár percben összefoglalta a templom múltját és természetesen egy kis lelki útravalót is kaptunk a következő 3 napra. Ezeket a gondolatokat szeretném megosztani veletek:

"Istent dicsőíteni, mikor az életedben minden rendben megy, nem nagy dolog. De vajon, mikor nehézségek törnek rád és vihar vesz körül, akkor is tudod Őt ugyanolyan szívvel dicsérni? Köszönöm, Jézus, hogy én azt mondhatom, hogy mikor elesem, Te felsegítesz, és Veled újra megpróbálhatom, mert egyedül Te vagy az én világosságom és segítségem. Hadd kérjelek titeket arra, hogy hallgassatok a szívetekre! Mert ha a szívedre hallgatsz, akkor mindent szeretettel fogsz látni. Már nem csak nézni fogsz, hanem igazán látsz is. Az emberek meg fognak körülötted változni, mert képes leszel mindenkire ezzel a csodálatos szeretettel nézni. Én azt mondhatom, hogy bár nagyon nehéz életem volt, mindent megkaptam, amire szükségem van és igazán hálás lehetek Istennek. Szerintem a barátság nagyon fontos, ez az egyik legnagyobb dolog, amit ajándékozott nekem az Úr. Sok igaz barátot kaptam, akik bátorítanak és igyekeznek Isten felé vinni engem, bennük valahogy mindig felfedezem az Ő gondoskodó szeretetét és atyai gondviselését. Nem tudom Neki eléggé megköszönni, hogy ilyen csodálatos életet élhetek."

Én pedig hatalmadról énekelek, magasztalom minden reggel hűségedet. Mert erős váram vagy, menedékem, mikor bajba jutok. Te vagy az én erőm, rólad zeng énekem. Erős váram az Isten, az én hűséges Istenem! (Zsoltárok 59:17‭-‬18)
Végül pedig egy (amatőr :)) fotó a templomról:
73047938_542649803135880_6273557063096336384_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://teaszunet-verka.blog.hu/api/trackback/id/tr7415255990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása